Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή ή η αντικατάσταση είναι δυνατή υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Η συσκευασία του προϊόντος να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρης και χωρίς φθορές.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή.

Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει:

  • Για προϊόντα που παραμετροποιούνται με βάση τη ζήτηση, όπως σχοινιά, αλυσίδες και οποιοδήπετε άλλο είδος κόβεται με το μέτρο κατά παραγγελία.

Διαδικασία Επιστροφής

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτοπροσώπως ή μέσω αποστολής με κούριερ / μεταφορικής, έπειτα από πρότερη ενημέρωση τηλεφωνικώς ή γραπτώς.

Η διέυθυνση επιστροφών είναι Ακτή Θεμιστοκλέους 14, 18536, Μαρίνα Ζέας, Πειραιάς

Για επιστροφές μέσω απομακρυσμένων αποστολών, το δέμα πρέπει να περιλαμβάνει το παραστατικό αγοράς. Για τις κατ’ ιδίαν επιστροφές ο πελάτης θα πρέπει να φέρει και να επιδείξει αντίστοιχα το παραστατικό αγοράς.

Κόστος Μεταφορικών Επιστροφής

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένο δικό μας σφάλμα, πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.), η επιστροφή των προϊόντων γίνεται κατόπιν ενημέρωσης, εντός 14 ημερών, με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία – κούριερ και τα μεταφορικά επιβαρύνουν εμάς.

Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά υπαναχώρηση χωρίς υπαιτιότητά μας, οπως αναφέρεται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με ευθύνη του πελάτη και το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον ίδιο.